torsdag 6 oktober 2011

Back to the right place again?

Hej hopp! Har vart nere helt med bloggen nu i flera månader,sista inlägget var typ midsommar? Skönt och inte? Som jag skrivit i tidigare inlägg så är det skönt att ventilera av sig lite här ibland och nu känner jag att det börjar bli dags för det igen. Får se hur länge de varar denna gången. Ska försöka vara uppdaterande;)
Vad som hänt på senare :

  • Sommaren flöt mest på med jobb och flytten. Är numera central växjöbo. Känns väldigt skönt att äntligen ha tagit det steget! Flyttade in 1 augusti och eftersom jag är som jag är och vill ha allt färdigt på 1 dag så blev ju detta fallet ungefär likadant. Bortsett från att jag inte hade riktigt allt det jag vill ha, vilket jag dock fortfarande inte har heller;) men man får ta de undan för undan!
  • Securitas har vart på besök, redan innan 23:00 en lördag kväll? känsliga grannar kanske?
  • Träffat nytt folk, vilket är riktigt skoj! 
  • Har gjort flera besök till Ullared och Ikea, bränt 1000 lappar? kanske inget jag ska göra för ekonomins skull i fortsättningen. 
  • Shopping i klädväg ligger på ungefär samma nivå som förr;) men det är ju ljuset i walk in closet:en att se ett par nya skor där! ;) 
  • Tog tillslut beslutet om att förlora mitt singelliv till en goare pöjk , efter flera månaders velande:) 
  • Mamma,pappa och lillbrorsan har införskaffat världens sötaste kisse. Vilket har gjort mig ännu mer sugen på en liten sällskaps kisse? 
  • Fått diagnos på mina magproblem efter hundra års undersökningar och problem! Mindre skoj dock.
  • Haft en megasuper mysig helg i Göteborg med pojken<3 Hotell, shopping, godmat på italiensk restaurang, goa drinkar och liseberg! :)
Första inlägget skrivet och strax utlagt ;) 






1 kommentar: