tisdag 6 december 2011

Känslomissbrukare

Idag har jag en sån dag när jag känner hur mycket som helst för allting, känner mig jätte kär, känner mig orolig och ledsen för framtiden med jobb och hur allt ska gå.. tänker på gammal skit som inte ens borde existera i hjärnan längre, men även sånt som kanske borde existera men inte påverka mig längre.. Känner mig glad för att jag har en vän som alltid ställer upp, även om vi har en lång historia med bråk och olikheter bakom oss. Känner mig däremot ledsen för hur många som sviker en och inte ger någonting tillbaka hur mycket man än ställer upp.. vad är det för mening med vänskap om den inte är på lika villkor? Är glad för de människor som faktiskt rår om en även om man inte alltid inser att folk gör det. Ne hörrni, jag missbrukar känslor idag.

Jag är inte klen även om jag råkar vara en tänkare. Jag är nog bara rädd för det jag är rädd ska hända.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar