torsdag 27 juni 2013

Varför händer all skit mig?

Jag är så himla less på att jag ska råka ut för allt hela tiden. Var så himla lycklig, så lycklig som jag inte varit på hur länge som helst. Och så händer det skit igen, vad gör jag för att förtjäna all skit kan man ju undra?:(
Har jobbat så himla länge med att bygga upp mig själv, och just nu känner jag mig bara nere på noll igen.. och jag tycker inte om att prata om saker, jag försöker hellre hålla skenet uppe vilket nog dom flesta märkt vid de här laget.
Jag hoppas de löser sig så snart som möjligt så jag bara kan börja om igen.
Har åter igen fått bevis på att min pojkvän är den bästa man kan ha, och likaså mina vänner och familj.

Och jag stör mig på att det ska börja regna så fort jag ska gå till jobbet!doh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar