torsdag 20 juni 2013

Glad midsommar!

Jag saknar redan ihjäl mig efter min pojkvän och han har inte ens åkt än?! haha.. hur kär får man bli egentligen? eller hur kär går det ens att bli kan man ju också undra? Känns som han ska vara borta flera veckor när det i själva verket bara handlar om helgen, ILLA LINDA! ;) Men, jag hoppas på att jag får en superb midsommar ändå, gott käk,endel gott folk och lite jobb väntas! För att inte tala om en hel del alkohol konsumtion från sina håll! woop!
Var dock längesen jag var nere i mormors och morfars sommar stuga, det är så himla mysigt där nere, så lite små ångest har jag. men samtidigt vill man hellre vara med sina kompisar nu mera? ändrar sig nog så småningom!
Hoppas ni får en super bra midsommar!

PUSS PÅ DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar