måndag 2 januari 2012

God morgnon vettja..

Gosh, är fortfarande inte utvilad sen nyår. Kvällen blev dock väldigt lyckad faktiskt, 4 tjejer här hemma till en början, käkade och snackade skit höhö;) Sen drog vi vidare till teleborg på fest, vilken också blev trevlig. Spårade dock ur lite till slut(jag alltså) och mådde som jag förtjänade där efter, tack gode gud för att jag slapp akuten dock. Somnade vid 11 igår morse typ, och det var vell ungefär i en timme eller så, så snacka om att man gick runt som ett vandrande lik igår haha, och det var jag inte ensam om, pojkvännen fick ju ta hand om  mig så han sov inte mer han, stackarn. Däremot sov man bättre än på väldigt länge inatt, men känner mig fortfarande inte ut vilad.
Ska fixa till mig lite och dra till jobbet i några timmar nu.

Ha det gott.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar