tisdag 27 mars 2012

Vill ha mer sol

Shosan, i trosan. Sitter och pluggar på min engelska just nu, ska läsa en bok som vi har prov på snart, och det är en väldig massa instuderings frågor till, så nog tar det tid alltid! Har inte sovit speciellt bra inatt heller, sen kommer alltid Gucci och väcker en vid typ 8, när hon vill ha frukost och för att få lite ro efter det så stänger man sovrums dörren, men det fick jag skit för idag haha fan vad hon stod och jamade! Sällskaps sjuk kisse till max. Jag vill ha tillbaka dom senare dagarnas väder, hur underbart har det inte vart:) Satt ute i bikini i flera timmar både lördag och söndag, så har i alla fall påbörjat min bränna till sommaren, dock bara framsidan :(
Ska fortsätta med plugget nu, sen ska jag och darling åka och kolla efter något slags nät man kan sätta upp på balkongen så Gucci kan gå ut där med, känns rätt elakt att stänga dörrar för att hon inte ska få gå ut.

Uppdaterar kanske senare! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar