måndag 26 mars 2012

Händelserikt

Tjo hej! Tillbaka, förhoppningsvis snart på ruta ett igen, åtminstone hoppas jag på det! Har vart tungt länge och är fortfarande, men har börjat ta tag i problemen lite så jag hoppas allt löser sig till det bästa snart. Jag pendlar med motivation till bloggandet också, vilket nog märks. Vill ¨åka iväg någonstans ett tag, hade vart förjäkla underbart! Synd att ekonomin inte tillåter a kassan är ju inte precis jätte generös?
Och jag som har sånt sug efter vårshopping också, bland det bästa som finns!:)
Ska börja jobba på sjukhuset snart, och hoppar in på timmar på gamla jobbet plus lite plugg med engelska. från början matte B också, men fan vad mycket det var att ta igen. Började mitt i terminen gällande båda ämnerna och det gjorde inte saken bra alls. Så bestämde mig för att strunta i matten just nu iallafall. Så blir nog inte mycket till universitets sökande till hösten, men man kan inte göra mer än vad man klarar av ändå så;)
Och för lite mer uppdatering så har jag skaffat kissemiss också, lilla Gucci Gabbana;) Ur gullig. Hon hoppar efter damm just nu hihi.

Tänkte bara göra ett inlägg med uppdatering för lite av vad som hänt på senare tider, ska försöka börja blogga igen :)

Hoppas ni mår braa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar