torsdag 29 mars 2012

Well done..

Tjenis! Precis käkat gräddstuvad pyttipanna, är inte riktigt upp till mina förväntningar men det är gott! Pappa vart här och hjälpte mig sätta upp nät på balkongen, snygg bränna man lär få där ute hädanefter, rutknut, underbart. Men det får vell vara värt det för kissens skull. Nu kan hon inte fly från mig iallafall. Har hunnit med lite annat idag med, skolan bland annat. Vart skönt med ett VG- på första uppsatsen! Inte riktigt vad jag hade väntat mig faktiskt. Har umgåtts en liten stund med min darling också innan jag skulle på en annan träff. Så nu är vell planen att leka Gucci trött, ut på promenix och sen gäller Biggest loser och BB. Rätt skönt att både Hanna R och Sipan fick dra, ingen som orkar kolla på massa bråk? Saknar dock Annika i svenska huset lite! Hon är rätt go, och Camillas dialekt ,älskar den! Och hon är skön för övrigt med.

Men nehe, får vell ta tag i mina kvällsgöror innan hon drar ner gardinerna här.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar