onsdag 29 maj 2013

Maxar

Jätte dumt egentligen, men igår, efter lite storhandling käkade vi faktiskt max, kunde gått skit med magen men de gjorde de faktikst inte, och fy satingen så gott det var!!Är duktig på att varken äta max,donken eller bk numera,heja! Blir dock rätt mycket annat onyttigt istället, men äsch;) Blir alltid så i nytt förhållande då det är en mysfaktor att gotta sig:) Eftersom de inte blev jobb igår så tog jag ett litet pass idag istället, inte lika många timmar men de är iallafall något, som är bättre än inget! right? Har skor att hämta ut idag också, wie! får se om dessa går att ha, har egentligen för smala fötter för modeller av sånt slag verkar de som:( Men jag envisas med det ändå, är så galet snyggt!!!!! Inväntar också dessa korall färgade snyggingar som nu är helt slutsålda, älska färgerna till sommaren på båda!! Båda har givetvis vart på nedsatt pris, annars hade jag vart för snål;) Eftersom jag är uppe väldigt tidigt idag så tänker jag vara duktig och dammsuga innan jobb också!
Punkt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar