torsdag 2 maj 2013

Spyr..:(

Usch, mår inte alls något vidare idag, och jag som skulle haft hel dag på jobbet,bleh:( Ångest ljuva ångest. Vet inte om jag ätit nått eller ifall det är något som går, har hört lite att det förmodligen är något som går men vet inte vem jag skulle fått det ifrån? Just nu är det något sådär lugnt åtminstone, känner mig febrig också dock. Men jag hoppas det åtminstone blir bra till min jobbhelg! Ska försöka hålla mig ute på balkongen i frisk luft, så lägger mig där ute under min gosiga pläd, och läser eller förmodligen sover, om jag nu lyckas med det. Brukar inte vara det lättaste med illamående. Lyckades få färg igår iallafall, sällskapade sanna med stek på balkongen när hennes pojk var på fotboll, blev ju en rätt så bra stund så var lite lagom röd sen. Men det är fint, bättre än lik blek som man ju är på benen? haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar