måndag 20 maj 2013

På bättre humör!

Igår kände jag mig så jäklans nere alltså, blev bättre när jag kom till jobbet och inte hann tänka längre som tur var, dock så har jag egentligen inte mycket att vara ledsen för just nu, är kär,dö kär, och allt rullar på faktikst, men man måste vell ha sånna dagar? jag måste liksom kunna gråta ut någon gång då och då, har trots allt hänt endel sista ett&etthalvt  året som kanske behöver bearbetas,som man istället bara skjuter framåt. Men men!

Hade iallafall en bra kväll/natt med Babsen i fredags, i lördags jobb och mys med min sötnos och likadant igår. lördags hade vi givetvis lite mello mys med super god potatisgratäng och baconinlindad fläskfile, med soltorkade tomater. och världens godaste cartedor glass till efterrätt!
Och igår jobb(längre än planerat), hockey kväll med räkbaguetter och hemma kväll godis, och min favorit sockerdricka;)

Idag har jag inte gjort mycket mer än att umgåtts med mamma en stund på stan efter hennes besök på sjukhuset, ska snart göra mat och min babe kommer ikväll också, hih!

Ligger ute nytt på tradera, kolla och buda, allra helst!!;)

http://www.tradera.com/auktioner/Lindurlini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar