söndag 24 februari 2013

Ett föralltid..

Denna dagen har varit och är totalt upp och ner vänd, har inte gjort ett skit mer än att grubbla. Nyttigt! Har inte ens ätit. Jag orkar knappt finnas till just nu, inte ens i nyktert tillstånd. Varför är allt komplicerat, varför säger man att det finns ett för alltid som egentligen inte finns? föralltid kommer aldrig hända, gällande någonting. Egenligen borde jag inte ens blogga just nu, jag märker själv vilka slags inlägg det blir, samtidigt är det skönt att skriva av sig lite . Mitt senaste inlägg fick jag till och med ta bort, kollade inte ens hur många som hunnit se det, var nog lika bra. Knappt någon vet någonting just nu, kan och vill inte berätta för det är bara jobbigt. Men precis som denna dagen så känner hela jag mig totalt upp och ner vänd. Gräv ner mig eller något, TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar