tisdag 26 februari 2013

Studentklänningar!

Jag skulle velat ta studenten nu istället, finns ju hur mycket fina klänningar som helst! När jag tog 2009 hade jag skit svårt att hitta klänningen jag ville ha:( Visst jag hade en fin men dom som finns nu hade man ju använt fler gånger, den jag köpte har bara hängt:(

Typ denna från nelly, fan så fin!!!!Inte alls dyr heller,299? Dom har många fler klänningar som hade varit super fina med till studenten, så kul att kolla runt på det! Denna klänningen finns också i endel andra fina färger, kanske inga studentfärger men till andra tillfällen! Det som jag verkligen tycker tillhör är faktikst vitt, eller möjligen cremefärgat som denna klänning, men inga mörkare färger.
Väntar btw på en topp, samma modell fast så klart en kortare version av klänningen, blir lite mer som en peplum top av den, i svart! 139 kronor just nu. Love!! Får se hur man trivs i urringningen dock, lite mer än vad jag är van vid!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar