tisdag 5 februari 2013

Tunnbröd!

Godmorgon bloggen! (ser mig själv sitta i en videoblogg och säga de där orden haha). Somnade vid kanske 05.00, gick inte förrän jag hade tagit mina ångestdämpande tabletter, det bara gick inte att somna, sjukt störande, har inte speciellt mycket planerat just nu, ändå känner jag mig periodvis hur stressad som helst. Så, iallafall, ställde klockan på 11.00 så jag har en chans att kunna sova inatt, så nu sitter jag här med tunnbrödsrullar och kaffe och njuter lite.

Top model igår måste jag lämna ifrån mig en kommentar på, blev så arg på Eleonor! Hur kan man låta en Top modell karriär gå i spillror på grund av att man vägrar byta frisyr som världsklass hår stylister har bestämt? Åh, var ju inte ens värt att heja på:(
Men fy fan vilket veckans uppdrag dom fick, en stor fet hårig spindel skulle dom har på sig på plåtningen, helt sick att vissa fixade de i ansiktet, buhuuu äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar