måndag 18 mars 2013

På bra humör igen!

Idag känns allting bättre, har en sån dag när jag bara känner jag vill ta tag i allt som behöver tas tag i! Och lite extra glad är jag för att jag nu är så gott som utskriven från psykiatrin, för att jag blivit så pass stark att jag klarar att stå på egna ben på ett annat sätt än vad jag gjorde för typ 1 år sen. Det har varit en sjukt lång väg och det har hänt otroligt mycket, men kan en dag som denna också se vilken sjuk förändring det faktiskt är. Jag har fortfarande en hel del att jobba på, men det känns som jag vet hur jag ska hantera saker på ett annat sätt.
Har sökt lite jobb och fixat läkar tid, usch hatar gynekolog besök!!!! Men, det behöver göras ibland det med.
Synd att det blåser så himla iskallt idag, tänkte annars ge mig ut på en promenad till men får se hur det blir med det.
Kan tipsa om att Nelly har 10% påskrabatt enbart idag på hela sortimentet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar