torsdag 21 mars 2013

Work Work

Hade inte en aning om att jag skulle jobba idag, så var en himla tur att bossen hörde av sig om att jag skulle börja tidigare! Så blir några timmars jobb idag med, bra!Finns enhel del att göra där just nu, när våren tittar in!
Skuttade upp och tog en sjukt skön morgon dusch, och väntar bara på att mitt sega hår ska torka så jag kan platta det!
Eftersom att lönen rullade in redan idag(väldigt tidigt) men jag utnyttjade mitt presentkort iallafall, och väntar nu den klänningen jag visade igår, samt två par enkla vardags skor som omväxling! Beställer alltid snygga klackar där ifrån, är det nelly är allra bäst på enligt mig! Var sjukt nära på att klicka hem dessa, det riktigt kliar i fingrarna efter dom! Kunde till en början inte bestämma mig för om det var lite för mycket nitar och grejer, men nu bara älskar jag dom! Får se ifall dom blir ett senare köp;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar