söndag 31 mars 2013

Påskäter!

Kom precis hem från syrran och sambon, dom har det så himla fint i deras hus nu alltså! Fick en så himla söt gjord kladdkaka, med marsipan kycklingar som garnering, och strimlad nougat :) Och bebis magen blir bara finare och finare, längtar såå efter den lille krabaten<3. Kommer bli världens stoltaste moster!
Mamma tog med sig jansson och jätte goda hem bakade tekakor till mig, så ska äta lite påskmiddag för mig själv nu tänkte jag, äggen kokar för fullt! Namnam. ;)

Utnyttjade mitt andra presentkort på nelly idag, deras erbjudande på de så sjukt sköna highwaist brallorna kunde jag inte säga nej till, när jag dessutom faktiskt behöver lite nya jeans. Köpte både ljusa och mörka denim. Och tack vare presentkortet gjorde jag dessutom ett köp på två klänningar också, dom blir ju ändå gratis så man får ju inte vara dum liksom;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar