onsdag 27 mars 2013

Yves-rocher

Godmorgon solstrålar!
Herre gud, kunde först inte somna om när jag vaknade vid halv 7, sån sjuk mensvärk! Men lyckades tillslut så nu är jag snäppet piggare. ;)

Hämtade ut alla mina tre väntade paket igår!
Dumt som det var så syntes även den bh:n jag beställde under min djupa urringning, men doh behåller den ändå. den är fortfarande bättre än en vanlig till det! Den rosa klänningen kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska behålla eller ej, men sneakersen ska tillbaka, har aldrig haft problem med att ha 40, men dessa skulle jag bara få nageltrång och ont av, så är lika bra!

Och från yves,rocher som jag inte sagt nått om här tänkte jag pröva repair oil till håret, blondin bella har skrivit det som favoritprodukt i hennes lilla paket man kunde köpa så tänkte jag prövar! Var dessutom 2 för en så 139 för båda! Plus en sjukt bra vald premie av dom, fick en värdekupong på 349 kr av dem och för detta fick jag handcreme, reapair balm till kroppen så var precis vad jag behöver! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar