måndag 22 april 2013

Toppen helg!

Har verkligen haft en så mysig helg, med en del jobb inkluderat som kanske inte är riktigt lika mysigt;) men i fredags blev de mys pys med mysig person, likaså i lördags efter jobb, och vi gjorde världens godaste lasagne!! Första gången jag gjorde de sen jag flyttade hemifrån haha, tar liksom för lång tid att göra till sig själv?
Men den lär bli att göra fler gånger, helt klart.
Idag har jag en ledig dag, så var precis och lämnade tradera paket på posten och hämtade ut nagellack och halsband från JFR. :) Jag hoppas på att mina flatforms dyker upp snart också!!
Fan vad irriterad jag btw blir när folk har budat och säger dom ska betala, sen får man inte in någon betalning eller ens ett svar istället? sjukt irriterande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar