onsdag 3 april 2013

Uppe med tuppen

Godmorgon! Vaknade tidigt och kunde inte somna om, så har precis käkat en god frukost och sitter nu och donar lite med tradera. Ska försöka ordna lite nya bilder till det idag med, tycker faktiskt att det är rätt kul att fixa och trixa lite med detta.
Tog aldrig tag i att lämna CV igår, så ska försöka få det gjort nu på förmiddagen istället tänker jag, och ska ta en lång dusch också,smooth!
Förhoppningsvis får jag både så jag kan hämta ut ett par paket idag, och lämna in min retur till sneakersen jag beställde från Nelly, som var för trånga. :(

Är helt tok kär i några ballerina jag förresten såg på skopunkten härom veckan, så galet snygga! De med nitar där fram liknar ju de från Nelly enhel del,bortsett från att de från Nelly mer lutar åt att vara loafers än ballerina! men till 200 kronor billigare. Tycker själv inte att ballerina är dom roligaste skorna att lägga för mycket pengar på eftersom man alltid sliter ut dom under en sommar.




                              FRÅN NELLY.COM    
                           
FRÅN SKOPUNKTEN










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar