fredag 26 april 2013

Uppe tidigt

God morgon!
Hade verkligen ingen ro att ligga kvar och sova vidare när jag vaknade. Dessutom har Gucci någon klättrar period, upp på vitrin skåp och en knarrande toa dörr. Sådär kul när man vill sova. Har endel att hinna med idag, systemet, hämta nycklar på jobb, träffa Micke för fika och kanske PW, och storhandling. Får se om min möjliga praktikplats kommer ihåg att ringa upp mig också, isåfall börjar jag där redan på måndag.
Trivs inte alls i mitt hår just nu, känns så himla kort, fast de egentligen inte är det..:( sen ville jag ha ljusar nyans nu vilket inte går att fixa sådär vips på grund av att jag hade röd nyans sen ganska länge tillbaka:( Kommer ta flera gånger innan det blir som jag vill:( Suger lite, så blir ingen röd färg igen till hösten!
Passade på att få mina sista räkningar betalda nu med, gött att ha det klart!
Mina flatforms är redan skickade, så dom kommer förhoppningsvis på typ måndag :D wei! Tänkte passa på att inhandla ett par vanliga canvas mid cuts idag när jag ändå är på jobbet också, snyggt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar