lördag 11 juni 2011

Flum skum.

Tjena!:P Har vaknat halvt till liv, men är sjukt sliten måste jag erkänna. Hade en väldigt bra dag igår.. Lillbrorsan som tog studenten, han var så fin i kostym, inget man tänker på när ingen av brorsorna har stilen för att gå runt i kostym, men båda passar galet bra i det faktiskt. Fränt;) Började med att skjutsa in honom till stan, fick sällskapa han med att häva i sig några öl innan han pös in, sen var han glad.:) Hjälpte mamma och pappa lite till såklart innan vi åkte in till stan med, och dom hade ju inte tur med vädret alltså. Var precis likadant som när jag tog studenten. Regn regn regn. Hade en trevlig dag med god mat och fin fin släkt, blev lite för många cider innan jag skulle åka in till stan och för festa, så jag mådde lagom bra på kvällen/ natten haha.. Men blev en galet flummig kväll.. Och ut kom vi aldrig..Men det gjorde och andra sidan inget. ;) Vaknade och mådde precis som jag förtjänade imorse(blir ju dock typ aldrig bakfull)? Men hade sjuk huvudvärk, tur de gick över efter någon timmes sömn till;).

Får vell visa en gårdagens outfit med, blev inte min egna studentklänning, kände mig som en student själv när jag satte på mig den:O Så blev en annan...



Nu är det absolut dags för dusch, sen lite slappe innan jag far in till stan igen.. Jobbar tidigt imorgon så får bli lite övernattning. PUSSSSAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar