torsdag 23 juni 2011

Måste börja tagga till...

Mår  i alla fall bättre idag jämfört med resten av veckan, så det är ju gutt. Har gjort nytta med massa B&Js skulle jag tro ;)

 Midsommar imorgon med ju? Vad ska folk göra?Jag jobbar ju hela helgen bortsett från midsommarafton, men blir i vilket fall fest i Växjö imorgon, tror det kommer bli skit skoj, är med rätt människor för att det ska bli lyckat ;) Hoppas på fint väder med bara! Spö regnade ju hela natten typ? och idag är det ju inte sådär super bra heller precis.

Btw, jag har börjat fastna enhel del för det här med virkade kläder(dock inte shortsen som enhel del bloggare har) men topparna och klänningarna, galet fint! Spets är med så sjukt fint, älskar't, det ni! Letar fortfarande efter ett par höga shorts som ser bra ut på, antingen har jag konstig kropp som inte får dom att sitta snyggt eller är jag bara galet ovan? fan, vill verkligen ha!

Kom på en fix ide att jag ska dra utomlands igår med, från ingenstans vill jag bara dra från allt här hemma och stanna något halvår ,enbart för att se lite annat. Kan vara en typisk mig spontan ide att bara dra.. Inte för jag gjort det gällande utomlands förr, men hade vart awsome! Dock kan man ju inte dra från riktigt allt här hemma såsom jobb bara sådär, så blir nog inte så mycket med det nu. Känner att jag fått med lite blandade ämnen i det här inlägget haha, visst njuter ni när ni läser? ;) höhö..

Dags för lite disk. Puss på er dådå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar