onsdag 8 juni 2011

California King bed..

Här igen! Det ni;) Lite har de hänt sen sist, allting bara flyter på ett för ett just nu, men det är inget att klaga på! Enhel del jobb, färgat håret till de mörkare med ljusa slingor, nu känner jag mig fräsh i håret igen.. Såg ut som en rishög innan jag gjorde vid det! >.< Tagit första doppet, (blev inget bildbevis som jag hade tänkt mig dock;) ) Min illrosa bikini blev i alla fall vatten invigd! Umgåtts med kompisar (vart på ikea, och shopping på Grand samarkand) Även lite myskvällar ;) Införskaffade lite till lägenheten på Ikea, är ju sjukt mycket man behöver fylla ut alla utrymmen med. Men det ska nog bli bra! Det som blir lättast att fylla ut är ju såklart min "walk in closet" ;) Blev endel av alkoholen till nästa helg inköpt igår också, får dock bli lite till. Metal town here we come!

Har fått min andra tatuering gjord också, skit duktig kille och jag är jätte nöjd! :) Blir nog dock lite utbyggnad på den så småningom! :)
Denna dagen har bestått av en hel dags jobb och städ, brorsan tar ju studenten på fredag, ska bli skojigt! Kör utgång på kvällen med;) Woho! Sen blir de förmodligen lugnt på lördag eftersom jag ska jobba lite extra på söndag:)
Nu blir det mys i soffan! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar