torsdag 9 juni 2011

Skorpan

Jag har märkt att jag har börjat tappa intresset för kändis bloggar nu också, så det är inte bara för min egen;) Har vart ganska ihållande med läsningen gällande t e x Kissie, Paow och Kenza, och även Tyra en liten period. Men jag känner mig lite trött på det just nu. Kissie är alltid samma sak , fest och bantning ungefär. Paow var vell mest intressant till en början på grund av het pojkvän och deras äventyr. Kenza gillar jag fortfarande med alla hennes ur läckra outfits och sådär, men annars är det inte mycket intressant, och Tyras har jag läst för lite för att ens kommentera. Tror dock det bara är någon sorts anti-blogg period jag har.
Min tatuering har börjat skorpa sig nu, hoppas inte det blir för mycket så att färgen ramlar bort :(.. Har ändå försökt hålla det fuktigt hela tiden! Får se hur det går.

Städningen blev färdig igår i alla fall, så idag har jag hjälpt mamma med lite möblering på altanen. Svårt att få space till alla eftersom vädret inte ser sådär hyper dyper lovande ut. Men det ska nog bli bra med det med!:)
Ska få användning av min egen studentklänning imorgon, har inte använt den sen min egna student?! Katastrof;) Men blir aldrig att man sätter på sig vita klänningar när man är ute och festar och sådär, man vet ju hur det hade slutat?! Förmodligen cider och vin och grejer över hela klänningen haha.;) Blir nice med firande av brorsan imorgon i alla fall! :)
Nu ska jag hjälpa morsan igen innan jag drar till jobbet. Ha en toppen dag människor!

Pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar