lördag 28 maj 2011

Come on girl

Jag är njutandes av helg just nu, underbart! Synd att det inte kunde vara underbart väder också bara.:(  Som jag sagt ett tag så har jag ingen vidare blogg motivation så det lär fortsätta att mest vara what to do uppdateringar. Mest jobb,fest och vänner som gäller nu ju? Jobbet flyter på jätte bra och har börjat komma in i det, arbetskamraterna är toppen(dom flesta) så jag har egentligen ingenting att gnälla på angående det. Toppen huh? Ångrar inte för en sekund mitt byte av arbetsplats.
Är galet sugen på pizza idag, får se om det blir något med det. Kanske hade vart en ganska bra uppladdning för PARTEEEYYY?! :) Jag behöver kanske komma igång med min träning igen också haha har ju gått sådär bra med att ta tag i det;) Mycket snack men liten verkstad skulle jag vilja säga om det där. Men jag orkar aldrig efter jobbet och så nu, är helt slut efter arbetsdagarna..Fortfarande massa nya intryck och sådär ju. 

Men nehe , dags att betala sista räkningen sedan lite käk :) Städa innan Karla kommer hit också, kan ju inte se slöffsit ut ;) Ska försöka välja någon läcker outfit med;)

Ha en bra lördag! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar