lördag 26 januari 2013

Examensfest

Börjar tagga till för ikväll redan nu, varit och köpt en liten present till examens"barnen", klänning är vald och mamma och pappa kommer snart hit på lite besök:) Kanske även stor syrran, myyys! Mitt jobbigaste beslut idag är vad jag ska lägga i magen, har ätit så sjukt mycket onyttigt sedan jul, har liksom inte slutat än, och jag måste verkligen ta tag i det!! Mår dåligt av känna jag ens går upp lite i vikt, usch! Hade varit så tråkigt att gå upp allt man lyckats gå ner, ändå 13 kg vilket är ganska mycket enligt mig, så nej något måste hända!

Kolla skillnaden? Ena bilden är i och för sig rätt så extrem på mig haha, har typ gravidmage?

                                                                           


                                                                             NU


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar