torsdag 17 januari 2013

Gud var god när du blev till..

Jag längtar, sjukt mycket till sommaren; sol och värme! Fick en ide att lyssna lite gyllene tider, och de gjorde inte den saken bättre;)
Har så sjukt mycket tankar just nu. Mitt psyke är lite tillbaka där det absolut inte ska vara. Jag försöker hålla mitt nyårslöfte att inte tänka tillbaka, men vissa saker är för sorgliga för att inte tänka på..Jag vet inte hur jag ska få bort dem, önskar bara att vissa saker inte hade varit som dom är, och att endel saker inte hade hänt.
Vet också, efter allting att jag faktiskt är glad att jag fortfarande är här, vilket åtminstone är ett tecken på förbättring.

Vissa dagar känner jag mig sjukt ensam, andra tänker jag bara på hur glad jag är för att jag har det jag har, vilket jag faktiskt ska vara.
Jag kan inte annat än tacka dem som varit ett sånt himla stöd, genom allting som varit. Jag är så otroligt tacksam för er, jag hoppas för allt i världen att ni vet hur bra och fina ni är.

1 kommentar:

  1. jag läste i en bok jag har att jobbiga tankar generellt kan behandlas lite som om man står jämte en väg och ser en massa bilar köra förbi. så när man står där så ser man helt enkelt alla köra, men man stannar ju inte varje bil och frågar vem som sitter i osv. lite så kan man behandla tankar. låta dom flyga fritt och acceptera att dom är där, men man behöver inte stanna upp vid tankarna utan bara låta dom köra på. då är det ofta lättare att tänka på annat, om man inte aktivt försöker tvinga bort saker utan bara låta dom vara.

    SvaraRadera