onsdag 9 januari 2013

Projektarbete

Va fan, de var inte mina anteckningsblock som var upphittade, gah vart är dom :( en hel utbildnings anteckningar är bara bortblåsta:( Har fått enhel del gjort på projektarbetet idag åtminstone, hålle på för fullt med en powerpoint presentation, vilken är typ den första eller möjligtvis första i hela mitt liv?! Hade varit så sjukt surt att inte bli godkänd på projektet, i det fallet kommer jag liksom inte att bli godkänd på utbildningen :( Hade ju varit sådär kul kan man vell säga. Men har några dagar till på mig åtminstone, under tiden kan jag vänta på mina efterlängtade beställningar;) just nu är det 4 stycken jag väntar på, två har redan kommit men har inte hämtat ut dem än! Det ena är det där alla hjärtans dag paketet huh ;)

Ska glo farmen och mästerkocken nu!

Ciao;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar