tisdag 15 januari 2013

Min fjärde klänning har kommit!

Wei, klänningen från Stylebytyra kom idag med, satt ur fint och jag bara älskar den! Min första röda klänning har alltså nu tagit plats i min garderob!
Var som jag trodde en riktigt seg dag i skolan, studiebesöket tog typ en kvart, och när vi väl kom tillbaka till skolan fick vi vänta en timme genom att göra ingenting, för att en lärare skulle komma på plats. Vi har enbart även efter det haft otroligt mycket dö tid att spendera, så vi körde lite hänga gubbe? haha.. Under tiden hann jag sitta och bli cp sugen på Mcdonken, så det blev det. Nu sitter jag här mätt, med coca cola och pluggar lite granna till provet vi visst skulle ha imorgon, hoppas det blir lika lätt som jag önskar, annars är detta ämnet ganska kört för mig.

Har btw glömt att säga att jag fick hem min body mist från JFR igår också.. Victoria Secret's Moonlight dream , den luktade så sjukt gott, vill bara sitta och sniffa på mig själv typ?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar