onsdag 9 januari 2013

Vilken tur!

Mina böcker i skolan har kommit fram, tack och lov! Kul om alla anteckningar och allt hade försvunnit liksom? Nej.. Vi har självstudier idag så ska jobba med projektarbetet och lite andra uppgifter vi fått. Kanske i sällskap med pojkvännen, kände mig så himla dum när jag åkte ifrån han igår, inte för han inte klarar sig själv.. men han tar alltid så bra hand om mig och man vill ju göra detsamma? right?
Tror jag ska hoppa in i duschen innan jag gör någonting annat dock, blev ganska sent uppe med Vampire diaries igår, är helt fast.
Och en sväng till posten blir det nog med för att hämta mitt alla hjärtans dag paket till pojken ;) Tror det kommer bli så bra!;) vågar dock inte skriva vad det är för nått, har märkt han är inne och läser ibland ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar