måndag 14 januari 2013

Köttfärsås

Tredje dagen jag fucking äter pasta och köttfärsås, enbart för att jag vet att de annars skulle stå och bli för gammalt. Ska bli nice med något annat käk imorgon! Längtar efter alla mina klänningar jag beställt hem, hoppades på att dom skulle komma idag:( Försov mig till 9.30 idag, kom inte ens ihåg att jag hade stängt av larmet? sen fick jag ju såklart reda på att det inte fanns något vettigt alls att göra fram till 15 då vi skulle på studiebesök, och mitt projektarbete typ är färdigt? så jag struntade i att gå dit, faktiskt. Sjukt segt att sitta där och glo! Har istället tagit tag i att slänga massa skräp och vart nere med julgrejerna i förrådet. Enhel del tid har såklart också spenderats med Vampire diaries idag med, har sett halva tredje säsongen nu, och är fortfarande helt fast. Borde nog ta och gå en sväng och inhämta lite fräsh luft också innan kvällen är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar