måndag 12 november 2012

Åhh

Jag hatar, rent ut sagt att man inte kan få vara värd att må bra en längre tid utan att någonting ska få förstöra det.. Jag vet att livet är en minst sagt är en berg och dal bana, och jag vet att man inte ska tänka och lägga ner för mycket energi på allting man inte ska lägga energi på. Jag mår nog 100 gånger bättre, och jag är fortfarande 100 gånger starkare än vad jag har varit, för alla dalar jag varit med om har fått mig på många nya tankar, många gånger. Ändå lyckas man hamna i dalar igen, och jag tar åt mig av alldeles för mycket skit när jag egentligen bara borde ta till mig allt det positiva jag hör och allt fint jag har runt omkring mig. Hur stark ska jag egentligen jobba på att bli? Jag orkar inte, när människor ändå förstör vad man har kämpat för att bygga upp, hur länge som helst.. Tänk vad en eller 2 personer kan påverka en.




:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar