tisdag 13 november 2012

Utbildning

God morgon!

Har precis kommit hem, fick bli en snabb vända till pojkvännen igår kväll, där natten såklart blev lite extra cozy. Han gör allt för att muntra upp mig, så det är lika bra när jag har chansen ;) Galet tacksam är jag för honom. Ska på utbildning för att lära mig boknings systemet till mitt gamla jobb jag ska börja på igen, så blir en halv dag i skolan idag om jag blir bättre i skallen :)

Lyckades göra en sjukt klantig sak, tog ett par nya linser och satte in innan jag körde igår kväll, när jag sedan skulle ta ut dem, fastnade ena linsen och satte sig mellan locket och hållaren och linsen klämdes och delades mitt itu. Såå, tur som var så hade jag mina fula glas ögon med mig som jag fick köra hem i idag, liv rädd för att någon skulle se hur jag såg ut, haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar