tisdag 13 november 2012

Haha!

Alltså herre gud, sitter själv hos min pojkvän och läser bloggar, helt plötsligt börjar bara ett vrålande ljud komma?! Snacka om att jag rent ut sagt höll på att skita ner mig i det här mörkret! Var ju bara hans högtalare liksom.. Puh. det har hänt innan men då har man ju åtminstone inte varit själv. Nu i efterhand kan man ju bara skratta åt hur barnslig man är;)

Kan inte bestämma mig för om jag ska sällskapa grabb gänget med ishockey ikväll eller inte. Men tror det blir bättre med lite ensam kvalitets tid idag. Kanske hemma spa med mig själv? Brukar bli rätt så mysigt och var evigheter sen, minst sagt! Läste nyss mail om självstudier imorgon, riktigt skönt, då kan man sova ut på riktigt och försöka bli av med all nervositet jag har för första jobb kvällen på eviiigheter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar