onsdag 28 november 2012

för mycket..

Denna veckan tar jag typ kål på mig själv, och ändå har bara halva gått. Mer än heltid är lite för mycket för mig att handskas med, är verkligen helt död och vill bara sooooova.. Men, nu är detta sista gången under praktiken som jag hoppar in och jobbar också skulle jag tro, räcker gott och väl med fullt fokus på praktiken för att dom ska bli nöjda och för att jag själv ska bli nöjd också för den delen.

Har använt xlash sen den 25/10 nu och fortfarande inte sett någon skillnad över huvudtaget, hörde av mig till dom om att jag gärna ville ha pengarna tillbaka( lite snål måste man vara) och dom ville jag skulle använda den typ 2 veckor till kontinuerligt. Har hört av mig nu igen och jag håller tummarna för att jag ska få tillbaka cashen denna gången!!!
Någon som har använt och det har funkat?
Har dessutom läst att det inte alls är bra att använda xlash en längre tid på grund av att man tillslut tappar fransarna istället. Och vitsen är ju att man ett tag ska ha dessa långa fransar, och inte kommer att behöva använda sig av mascara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar