fredag 9 november 2012

Stressad

Vaknade med världens panik när jag såg vad klockan var, halv elva?! så länge sover jag aldrig nu för tiden! inte ens när jag vart ute och festat hela natten. Så hinner inte med riktigt allt vad som var planen. Har åtminstone duschat och städa lite inför kvällen, nu behöver jag plugga en stund också och sen försöka få tag på kommunal, hon var ju givetvis inte där när jag ringde. Blir en stund på stan för att fixa farsdag present, sen drar förfesten igång redan halv 5 här hemma, så blir en lååååång natt! :)

Precis vad vi har pratat om i skolan så har telefonförsäljare konstiga ideer för sig. Jag har precis börjat svara när dom ringer ( har alltid klickat dom innan). När jag väl svarade, en jätte trevlig tjej verkligen som skulle ge mig 1-2 eltandborstar väldigt billigt, när jag sedan säger jag inte är intresserad så klickar hon mig direkt?

Och idag, tyckte jag nästan lite synd om säljaren som ringde ifrån 3, han frågade om jag var nöjd med abonnemang och sådär, men såg ju att jag inte hade deras internet vilket han ville sälja till mig. Haha och internet ingår ju i hyran här vilket jag sa, och hans svar blev bara" oj jaha så kan det ju faktiskt också vara, men det var ju dumt för då har jag ju inget att erbjuda dig". Stackarn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar