onsdag 7 november 2012

Dags för skola :)

God morgon! Ska snart ta en promenad, till skolan:) Vi ska köra igång ett eget företag nu; som projektarbete så tankarna bara snurrar. Jag har lite små ideer men jag får se.. Det enda jag vet är vilken produkt jag vill sälja, och det kan nog vem som helst som känner mig åtminstone räkna ut ;) Skor :) Möjligtvis kläder. Kom gärna med ideer! :)

Jag börjar känna mig så trött på en del sorters människor.. Bara gnäll och gnäll utan att egentligen ta tag i problemet.. Då finns det heller inget att klaga på, eller?

Mitt STORA problem, i lands problem till och med dök upp igår.. vet inte om jag ska beställa dessa eller inte?! Sjukt snygga.

http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nelly-shoes-427/sienna-428186-14/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar