söndag 2 december 2012

1:a advent

Sjukt mysigt första adventsväder, sådär precis lagom mycket snöande och lagom mycket som ligger kvar på marken :) Blev inte alls som jag hade tänkt, tänkte göra storkok inför veckan, men då saknade köttfärs som jag trodde jag hade. Skulle också göra chokladkolor, var helt säker på att det var 2,5 dl grädde som behövdes till det receptet men det var mer, sirap hade jag inte heller tillräckligt, så nu bara orkar jag inte göra det idag ;) I vanlig ordning!
Ska åka ut till syster yster och sambo för adventsmys, fika och julskyltning om ett tag, under tider funderar jag fortfarande över om jag ska få de där skorna jag kollade på igår köpta! Fan vad ekonomisk jag känner mig som velar över sånt här, så var det inte förr ;)
Missa inte att flera internet butiker har julkalendrar med specialerbjudanden varje dag heller;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar