fredag 7 december 2012

Så himla kär..

Jag vet inte om det är för att det är jule tider eller vad det är frågan om, men jag känner mig så himla kär just nu!! Saknar min pojk typ dygnet runt, nästan till och med när han är med mig, haha! Och kan planera en hel framtid utan problem med honom, och allting känns bara så himla bra!!

Han får mig att känna mig så speciell, många gånger.. Som ingen av alla andra tusen någonsin har lyckats med, haha!;) Skämt o sido.. Men han är så himla bra på många sätt, och jag hoppas verkligen att det förblir vi trots allting jobbigt vi har gått igenom det här året, sjukt mycket grejer som de flesta par förhoppningsvis aldrig ens behöver tänka på att gå igenom. Och han är en stor del av det som faktiskt gör att jag är där jag är idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar