fredag 14 december 2012

Det var det..

Har vart och lämnat en fin julgrupp till praktiken, och nu var den slut :( Känns verkligen skit tråkigt när man trivs på ett ställe, jag vet fortfarande inte ifall jag kommer få några timmar där och det kan dröja innan jag får veta det med förmodligen..:( så ska man sitta i skolbänken igen istället :( usch suck bonk och stön! Men, nu är det iallafall bara en hel skol vecka innan jul och sen blir det inga långa veckor förrän veckan efter nyår, så det känns ganska bra åtminstone. Kvällen ska spenderas med bebis och älskling, en rad serier och en lååååång dusch, eller kankse bad?:) Cozy!
Jag längtar efter mina skooor, hade hoppats på att dom skulle komma idag men det har de icke gjort.. :( skkiiitt. Har dock en envis känsla av att dom ändå inte kommer passa i vanlig ordning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar