måndag 17 december 2012

Ångesten..

Jag är nog världens mest osmarta tjej, åtminstone ibland. Kände mig sugen på chips tidigare idag, och vad gjorde jag så fort jag kom hem till pojkvännen efter skolan? Jo åt nästan upp chipsen som var kvar från helgen. Och sen då? Käkade en halv fiskgratäng innan samtal och när jag kom hem, då var jag godis sugen och vad gjorde jag? Fan att jag köpte den där godispåsen i helgen, kunde ju inte låta bli den heller givetvis!! Just när man äter det så är det gott, men efter då? de har vell inte jag en tanke på, nu sitter jag här, efter en lång otroligt skön dusch och har värsta ångesten över vad jag har fått i mig idag. Skärpning fröken karlsson! :( ändå är jag så noga med att säga till pojkvännen att vi ska hålla oss till helgerna haha! Men men, skadan är redan skedd, får vell låta bli att ta bilen till skolan imorgon, (sålänge det inte spö regnar). Tänkte lata mig framför tv:n när jag lagt en snygg ansiktsmask, och dricka te :) Gucci skriker för fullt efter uppmärksamhet också så är nog lika bra att ge henne lite innan hon börjar bitas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar