måndag 31 december 2012

Nyår!

Kom faktiskt upp ganska så tidigt idag, vilket faktiskt inte kändes annat än skönt när man inte gjort annat än vart stilla i flera dagar! har förberett maten tillsammans med älsklingen, kommer ett gäng kompisar hit och äter innan vi drar vidare för att fira in nya året! Hoppas på en riktigt bra kväll, trots att det är otroligt dåligt och tråkigt väder. Men vad gör man?
Som vanligt är det ett stort problem att välja outfit, känns inte som jag köänner mig fin i något alls idag!! Och jag tror dessvärre att mitt slutgiltiga resultat hamnar i min otroligt skavande paljett klänning, sist jag hade den fick jag skavsår under hela armarna i princip? låter skönt? eh nej. Men den är ju åtminstone fin. Och till råga på allt vill heller inte mitt hår lägga sig alls som jag vill!!! Åh.

Men vill iallalfall önska alla ett gott nytt 2013, och ha blickarna framåt, det är ett av mina mål!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar