torsdag 6 december 2012

Internet shopping

Fan för illamående, innan var jag typ van eftersom jag mådde illa nästan varje dag ett tag. Men nu har jag lyckats dra på mig influensa eller något liknande och usch vad jobbigt det är. Men har gjort lite shopping turer på nätet idag faktikst, JFR.se hade fått in massa fina plånböcker! :D Så beställde hem denna..

                                                 
Väntar på mina yves rocher produkter med, ska pröva någon slags hallon vinäger till håret som ska ge det mer glans och så.. behöver verkligen något sånt som fungerar som inte kostar skjortan. Beställde också ett lipsyl med shea smör eller vad det nu hette, har hört talas om att det är svin bra med just sånt där smör så tänkte att det lätt får vara värt 20 spänn för att pröva. Får galet torra och jobbiga läppar nu under vinter halvåret. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar