lördag 1 december 2012

Fräscht!

Mitt hår känns helt nytt just nu även om bara topparna är borta är färgen är en liten ny variant, så himla fräscht! Gillar det där röda jag har just nu, känns så himla höstigt och varmt!
Myser i stickat och tights, så mysigt när det är sånt här kallt väder, men vilken dag det har varit dock, solsken och snö, cozy! Vart och kollade skor med men kunde inte bestämma mig så väntar lite med det dära :) Vill ha något käng aktigt med lite klack, riktigt snyggt! Hittade som till och med vart fodrade, vilket man inte gör ofta som faktiskt är fina. Ska försöka få mina ny införskaffade amyrillis att överleva, vilka blommor jag än skaffar, och hur lätt skötta dom är ska vara så lyckas jag ju i princip ta död på alla, konstigt va?;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar