onsdag 7 december 2011

Dags för jobb :)

God morgon! Sov som en stock till de gångerna jag vaknade och frös som en galning, min lägenhet är fan galet kylig under nätterna/ mornarna. Usch! Sen hade jag en pojkvän bredvid mig som försökte sno täcket haha, taskig är han:) Kunde inte somna om när han hade gått så tog mitt förnuft till fånga och steg upp. Första jag fick veta imorse var dock att bebis kommit ut tillslut! Hon var så fin!

Funderar på vad mer jag kan ge till pojkvännen, har dock lite ideer men har inte bestämt mig än, det är svårt med julklappar! Framför allt till pojkvänner och dylikt.
Sällan årets julklapp är touchsscreen vantar? som dessutom går sönder såg jag någonstans? I och för sig, visst att man fryser halvt ihjäl när man ska använda telefonen ute men iallafall!
Nu ska jag göra frukost och sedan kolla in julkalendern, missade gårdagens med så får kolla in det med. Ha en bra dag!

Morgon bild! (syns på håret) haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar