lördag 3 december 2011

Godmorgon!

3 dec, 3 veckor kvar till julafton, längtar! Sov alldeles för länge idag, misstänkte dock att det skulle hända och jag gillar inte alls när det händer, känns som man sover bort hela dagarna och det är inget för mig längre, var värre när man var yngre och kunde sova till 13 utan att bry sig.. Men shit happens!

Tänkte jag kankse ger mig ut på en promenad efter frukosten och en lång dusch, annars blir det bara mys med Micke idag!:)
Jag blev verkligen rädd igår när jag körde till Moheda, var några idioter som bara svängde över på min väghalva för att skrämmas typ, var inte värst långt ifrån att det kunde blivit en krock av det dock, mogna folk är! Blir förbannad på respektlösa människor, usch! Man träffar på dom på tok för ofta tyvärr..

Hörs! ha en bra regning och blåsig dag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar