måndag 12 december 2011

Sorgligt..

Killar har det så mycket enklare många gånger, dom kan gå ut hur som helst när som helst medans tjejer för att ska bli uppskattade "måste" sminka sig,fixa till håret och hitta någon snygg outfit och det räcker inte, idealet till att vara smal är inte alltid det lättaste att uppnå heller. Det där måstet kan ta ner en hel dag för att man har "ful" dagar och knappt vill visa sig. Jag har blivit bättre på att visa mig utan smink och gå runt i mjukisar, man känner sig fortfarande väldigt ful och det känns som att hela världen glor efter en på grund av det, men varför ska vi ens bry oss? och bryr sig folk så mycket som man tror att dom gör?
Tänker alltid att jag inte ska bry mig, men så fort man ser någon kolla så tror man det värsta? varför ska det vara så?
Jag kollar inte precis på personer jämt för att dom är "fula" om det ens egentligen finns fula människor. Det ordet borde inte få finnas när man tänker efter.
Viktigaste är ju ändå att man själv är nöjd och inte folk runt omkring, tänka sig att jag skriver det här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar