måndag 5 december 2011

Illa..

Tillbaka här igen. Hemma från jobbet på grund av sjukt illamående inatt och imorse igen, är galet trött på det här nu, vet inte vad mer jag kan göra för att göra det bättre heller:( Tycker lite synd om mig själv faktiskt haha. Hoppas mina nästkommande besök på sjukhuset gör nytta!

Vintern är ju tydligen tillslut här, vaknade upp med snö liggande utanför, fin fint faktiskt! Är dock inget fan av vinter men hellre snö än regnrusk:)
Spenderar dagen med sex and the city ,te och skorpor. Vill vara ute i detta fina vädret:( Kanske blir en liten sväng ikväll iallafall om kroppen tillåter det:)
Är så sugen på att photoshopa men min dator har så gott som pajat, sjukt irriterande. Sånt är galet tråkiga pengar också. Tur jag kan ha Mickes här ett tag :)
Nu ska här fortsätta vilas, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar