torsdag 15 december 2011

Uptown girls

Var galet skönt med en promenix, har dock ätit salta pinnar nu så nu borde jag nästan ta en till, fan en torsdag? skit också.

Följer mitt shape up till punkt och pricka, går jag över kalorierna är jag ingen glad linda längre kan jag meddela, och inte när jag ställer mig på vågen utan att ha gått ner heller för den delen. Jag har inget tålamod till sånt här, ska gå snabbt som attan, men det gör ju inte det. Man vill ju inte bli hängig på grund av att det går för snabbt heller,right? Men det blir vell bra när jag uppnått mitt mål;)

Sökt lite jobb som hade kommit ut idag med, var dock sommarvikariat och jag hoppas vell att jag hittar något nytt innan dess >.< Någon som har bra tips att ge så gör gärna det.:)

Ska fortsätta se filmen nu, uptown girls. Får se vad det är för någon, den känns ganska förutsägbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar